..in de zee. Nog eentje van zaterdag.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik heb de zon zien zakken....
Collapse
X
-
-
Re: Ik heb de zon zien zakken....
Een compo uit het boekje, Pascal ! Prachtig avondrood op de pier.
Je weet dat ik niet altijd alleen maar complimenten geef, en daarom iets om over na te denken : Is het plasje niet een beetje te helder ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen compo uit het boekje, Pascal ! Prachtig avondrood op de pier.
Je weet dat ik niet altijd alleen maar complimenten geef, en daarom iets om over na te denken : Is het plasje niet een beetje te helder ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtErg mooi, al mag er voor mij onderaan een stukje van af
Je bent nog snel voor uw leeftijd om van de rechterkant naar de linkerkant van pier te hollen
Comment
-
Prachtige kleuren en alles netjes in balans.
Raak geschoten dus
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtJohan daar heb ik eigenlijk geen antwoord op... Ik denk nochtans dat het zo was want ik heb niks geblend of zo.....Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ook weer een mooie, Pracht zonsondergang met spectaculaire kleuren...En die laat je ons op een hele mooie manier zien..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment