Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Deze vind ik een stuk minder dan je vorige foto Freddy.
De rotsen met het witte mos zijn te dominant en te weinig interessant in de foto vind ik.
Het witte mos lijkt wel allemaal uitgebrande vlekken te zijn (wat niet zo is trouwens) waardoor de foto niet zo mooi oogt.
Wel een mooie omgeving daar maar wat mij betreft niet zo geslaagd weergegeven.
Op naar de volgende...
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Deze vind ik een stuk minder dan je vorige foto Freddy.
De rotsen met het witte mos zijn te dominant en te weinig interessant in de foto vind ik.
Het witte mos lijkt wel allemaal uitgebrande vlekken te zijn (wat niet zo is trouwens) waardoor de foto niet zo mooi oogt.
Wel een mooie omgeving daar maar wat mij betreft niet zo geslaagd weergegeven.
Op naar de volgende...
Zo kunnen de smaken verschillen. Ik vind deze echt veel mooier dan de vorig geplaatste. Het mooiste en sfeerbepalend vind ik de "schaduw" van de tweede en derde rij bergen. Ook de bewolking is een fijne sfeermaker.
Toch ook een aantrekkelijke plaat, alhoewel de voorgrond erg prominent is.
Ik denk ook dat de lichtbalans een beetje verstoord is door de uitgelichte voorgrond. Als je de belichting daar wat terugbrengt, valt je oog ook wat sneller op de prachtig weg-ebbende laagjes in de achtergrond.
Comment