Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi, Jos. Doet me aan een schitterende achtergrond voor een film denken. De grote is fantastisch ! Bedankt daarvoor.
Heinz Potter zou hier opgenomen kunnen worden.
Precies wat ik ook dacht.
Maar je doet jezelf tekort, Kurt. Eigenlijk had ik jullie beiden wel verwacht !
Bedankt voor deze 2 hele mooie complimenten...Ach zolang er mensen naar mijn foto's kijken en reageren vind ik het prima, natuurlijk leuk als er af en toe 1 genomineerd word, en dacht zeker ook dat er van je Wales reeks 1 tussen zou zitten...Pracht van een reeks al..
Je was hier wel héél vroeg op stap zo te zien, of staat de camera nog niet juist ?
Tijd in camera klopt wel hoor..
Heb het heel de vakantie zo gedaan, rond 4u opstaan om te fotograferen, tussen 6 en 7u terug om nog even een uurtje te slapen, de rest van de dag was dan voor de familie...Prima oplossing, hoewel beetje vermoeiend..
Comment