Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Geen antwoord op je vraag, maar de foto is voor mij in ieder geval een toppertje...
Fantastische diepte, en de 2 rijen paaltje aan het einde staan ook echt precies goed...Perfecte symetrie...
Toen ik daar geweest ben stonden enkel de paaltjes er zonder draad, ik spreek over 20 jaar geleden ,
Fotografie was toen nog niet zo mijn ding. "ik was nog een snotneus"
Ik herinner me enkel dat er daar een sloep half vergaan uit strand bovenkwam in de waterlijn. Maar ja 20 jaar later....
Dit was op het strandje tussen Griz-nez en Blanc-nez
Staat zeker nog op mijn lijstje, prachtige omgeving.
Prachtig beeld Benjamin ,idd een mooie dieptewerking ,ook is de omzetting geslaagd en passend hier
in al die tijd dat ik naar ginder ga heb ik dit zelf nog nooit gezien ,heeft wel potentieel vind ik
Comment