Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@ Mod: mijn "parkeerplaats" is niet FB maar OneDrive. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. Deze foto is de 1ste waar er problemen mee zijn. Ik heb de foto nu eens in een andere map geplaatst en hoop dat ze nu wel blijft staan... Indien niet, zal ik idd eens uitkijken naar een andere plek...
@ Mod: mijn "parkeerplaats" is niet FB maar OneDrive. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. Deze foto is de 1ste waar er problemen mee zijn. Ik heb de foto nu eens in een andere map geplaatst en hoop dat ze nu wel blijft staan... Indien niet, zal ik idd eens uitkijken naar een andere plek...
Moderator Note: Ach, ik dacht hem daar te hebben zien staan maar niet echt gelet op de URL, sorry dus.
Als je het in orde gemaakt hebt mag je gerust mijn blauwe tekst verwijderen hoor want dat is helemaal geen zicht onder zulke mooie foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment