Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De foto is lekker eenvoudig en clean, dit spreekt mij erg aan. De lange exposure heeft bijgedragen aan een mooie lucht!
Qua helderheid: ik weet het niet. Het wat donkere past op zich bij de sfeer van de late avond, maar toch vind ik het in dit geval niet mooi. Misschien doordat ook contrast mist.
Het is idd. een lange sluitertijd van 2 minuten door een grijs filter te gebruiken van - 6 stops.
Meer contrast zou ik hier niet willen maar dat is een kwestie van smaak, denk ik.
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
mvg,
Eddy
Comment