Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
pffff ik denk er stilletjes aan er hier de brui aan te geven ,er wordt hier bijna niet meer gereageerd ,wel veel gekeken ,ik wil alvast die personen (altijd dezelfde ) bedanken die toch echt de moeite deden en doen om er hier nog wat leven in te houden ,het zijn hen die het hier nog wat staande houden ik kan ze zo opnoemen !!!
alvast dank
pffff ik denk er stilletjes aan er hier de brui aan te geven ,er wordt hier bijna niet meer gereageerd ,wel veel gekeken ,ik wil alvast die personen (altijd dezelfde ) bedanken die toch echt de moeite deden en doen om er hier nog wat leven in te houden ,het zijn hen die het hier nog wat staande houden ik kan ze zo opnoemen !!!
alvast dank
ik kijk ook veel, maar aangezien ik nog minder dan een amateur ben, durf ik meestal niet te reageren. Zo zou ik hier zeggen dat die vogel me stoort, terwijl die vogel natuurlijk net de bedoeling is. Maar in mijn ogen zit die op de verkeerde plek. Waar zou ie beter zitten? Geen idee.
En onder je foto staat ook: dank voor het kijken; niet: dank voor het reageren
Comment