Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schuim en wolken in Wijk aan Zee
Collapse
X
-
-
Re: Schuim en wolken in Wijk aan Zee
de inhoud van de foto is mooi ,maar heb het gevoel dat er iets is foutgegaan ,net of al het contrast is verdwenen en ook ik weet niet juist wat net een korrel die je belet alles zuiver te zien ,ook veel sensorvlekken
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtde inhoud van de foto is mooi ,maar heb het gevoel dat er iets is foutgegaan ,net of al het contrast is verdwenen en ook ik weet niet juist wat net een korrel die je belet alles zuiver te zien ,ook veel sensorvlekken
Comment
-
Een beetje te flets voor mijn smaak en ik vind het onderwerp nu ook niet echt spannend of speciaal mooi als ik eerlijk mag zijn. Ik heb al veel betere van je hand mogen zien
Comment
-
Wel een leuk strandtafereel. Ik denk dat de fletsblauwe lucht net echt meewerkt, om de foto net dat beetje meer te geven.
Maar soms is het natuurlijk gewoon zo.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtEen beetje te flets voor mijn smaak en ik vind het onderwerp nu ook niet echt spannend of speciaal mooi als ik eerlijk mag zijn. Ik heb al veel betere van je hand mogen zien
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWel een leuk strandtafereel. Ik denk dat de fletsblauwe lucht net echt meewerkt, om de foto net dat beetje meer te geven.
Maar soms is het natuurlijk gewoon zo.
Comment
-
Comment