Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk om de verschillen te zien. Ik begrijp de mensen die liever de update zien, van uit een technisch oogpunt is lichter beter wat het histogram betreft. Maar naar sfeer en het centraal staan van de dode boom heb ik zelf liever het origineel.
Leuk om de verschillen te zien. Ik begrijp de mensen die liever de update zien, van uit een technisch oogpunt is lichter beter wat het histogram betreft. Maar naar sfeer en het centraal staan van de dode boom heb ik zelf liever het origineel.
Daar ben ik het mee eens. Ik had de foto al een paar keer gezien en de eerste keer dacht ik mwah (inderdaad weer één) maar bij het "herkijken" werd de foto steeds beter.
Dus: prachtfoto
Voor mij het origineel.
Er zit voldoende detail in het boompje en de bloemen waardoor die voor mij niet hoefden opgelicht te worden.
Ik vind het de eerste versie meer sfeer hebben.
Knappe foto dus
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment