Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schelphoek - Langs de kreekrand
Collapse
X
-
-
Re: Schelphoek - Langs de kreekrand
Bekende plaats die je heel mooi weergegeven hebt Johan
Prachtige diepte in deze opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Bedankt voor de reacties.
Ik begin toch een beetje de indruk te krijgen dat dagfotografie een ondergeschoven kindje is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtIk begin toch een beetje de indruk te krijgen dat dagfotografie een ondergeschoven kindje is.
Ikzelf doe het zelden, maar dat betekent niet dat ik het niet mooi kan vinden...
Bij deze: mooie foto met een aangename compo.
Comment
-
-
mooi, hopelijk gaat de verkwanselijking niet door.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
mooie compo .
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor de reacties.
Ik begin toch een beetje de indruk te krijgen dat dagfotografie een ondergeschoven kindje is.
Ik mag dit zo nu en dan heel graag doen, omdat je gedwongen wordt om op een andere manier te kijken en te fotograferen.
Meestal doe ik dit tijdens een "verkenningsreis", zodat ik later ongeveer weet wat me te wachten staat als ik er bij mooie lichtomstandigheden naar toe ga.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHet 2e zinnetje moet ik toch weer inslikken , merk ik wel. Toch meer waardering dan ik dacht. En dat is alleen maar fijn !
Ik mag dit zo nu en dan heel graag doen, omdat je gedwongen wordt om op een andere manier te kijken en te fotograferen.
Meestal doe ik dit tijdens een "verkenningsreis", zodat ik later ongeveer weet wat me te wachten staat als ik er bij mooie lichtomstandigheden naar toe ga.
Comment
-
-
Mooie naturel foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment