Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
One big tree
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: One big tree
Mooie winterse morgendopname waarbij voor mij de lucht de hoofdrol speelt en niet de boom, doch het is wat het is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtMooie winterse morgendopname waarbij voor mij de lucht de hoofdrol speelt en niet de boom, doch het is wat het is.nikon coolpix s9100
Comment
-
Mooi sfeerbeeld weeral )
Ik moet daar ook wel weer eens naartoe maar als ik dan kom dan is het licht gewoonlijk niet van de partij,
ik denk toch dat het aan 't Schulens is in de buurt van de parking dichts langs de kant van Diest ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi sfeerbeeld weeral )
Ik moet daar ook wel weer eens naartoe maar als ik dan kom dan is het licht gewoonlijk niet van de partij,
ik denk toch dat het aan 't Schulens is in de buurt van de parking dichts langs de kant van Diest ?nikon coolpix s9100
Comment
-
Comment
-
-
Het is wat het verkort wat ik voel of zie; een boom en veel zichten op de natuur zijn wat ze zijn, hun vorm, het licht, niet aanpasbaar door de fotograaf maar aanvaard om er zijn werk in te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtHet is wat het verkort wat ik voel of zie; een boom en veel zichten op de natuur zijn wat ze zijn, hun vorm, het licht, niet aanpasbaar door de fotograaf maar aanvaard om er zijn werk in te steken.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtneen, dit is aan de andere kant, richting Lummen, maar niet aan het Schulens meer... er liggen daar ook enkele vijvers en om die te vinden rij je best vanaf het schulensmeer richting Lummen en aan de rechterkant staat op zeker ogenblik een bruine pijl "Schuttersgilde", daar neem je naar rechts en dan kom je aan die vijvers uit (in feite van Linkhout naar Lummen)bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment