Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natte voeten
Collapse
X
-
-
Re: Natte voeten
mooi al had ik boven net wat meer willen zien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Omdat ik ingefluisterd kreeg dat er een rood stipje op de stam van de boom zat, hiervoor een update gemaakt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi al had ik boven net wat meer willen zien.
grt,bouk.
evenwicht in de foto zou imho beter zijn.
maar misschien was het wel niet mogelijk he.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Graag wil ik uitleggen waarom ik juist naar beneden toe heb gefotografeerd.
Stel dat ik de spiegeling in het midden had gezet. Dan zou de lucht (als lichtste deel) met de eer zijn gaan strijken.
Mijn idee is juist dat het onderste deel het mooist is, en dus de meest aandacht verdient.
Iemand die het goed met me voor heeft, gaf zelfs de tip om vanboven nog meer te snijden.
Omdat ik mezelf daar het best in kan vinden, heb ik een update, met nog minder bovenkant gemaakt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Je laatste update vind ik veel beter...nu gaat alle aandacht naar de reflectie! Mooi!
Comment
-
Voor mij ook je uiteindelijke versie Johan, bij de eerste was het een twijfel tussen spiegeling en boom
Bij de laatste update gaat inderdaad alle aandacht naar de spiegeling
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
De laatste staat wel heel goed!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi, voor mij mocht er boven nog net iets meer af zodat er minder licht door de takjes te zien is
mooi die reflectie
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment