Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vinne
Collapse
X
-
-
Re: vinne
Kleuren komen hier mooi door hoor.Mooi van compo.Misschien nog de afbeelding centreren.Kijkt veel beter dan.Mooie plaat.Mijn webste....www.jurgendeblaerephotography.com
Comment
-
Denk dat je mij mis begrijpt.De foto in het midden van de pagina plaatsen bedoel ik.Mijn webste....www.jurgendeblaerephotography.com
Comment
-
-
Comment
-
Prachtige plaat. De compo zorgt voor een hele mooie "lichtwig".
In mijn nieuwsgierigheid hoe deze plaat gemaakt is, (lange sluitertijd of windstil) kwam ik geen steek verder door het ontbreken van de exif- gegevens, maar ik zag wel wat anders:
Het bestand is maar 91 kb, dus misschien dat daarom kleur verdwenen is ?
De weerschijn is overigens te licht, om waar te zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi zachte beeld.
Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk berichthey thanks tja centren kan mooi zijn, maar dan is er links een romelhoekjevriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
heel mooie kleuren hoor
pracht plaatjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment