Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In ieder geval een prachtige compo, waarbij de brug een zeer belangrijke rol speelt. Ook het moment is goed gekozen. De F22 zorgt voor mooie sterretjes !
Als het de bedoeling is om de foto met deze wb te presenteren mag dat natuurlijk, maar ik denk dat het vooral een registratie van de camera is.
Ik geef toch meer de voorkeur, zoals ik het als mens zou zien. Maar smaken mogen verschillen hoor.
Ik hem inmiddels met de adviezen van jullie aangepast!
Bedankt voor de update .
Het is wel gebruikelijk om de originele te laten staan(of als link), zodat we het verschil ook echt kunnen zien.
Bij ingrijpende veranderingen, snapt iemand die later instapt, ook niet meer van voorgaande reacties.
Ik heb iets met bruggen uit mijn vroeger beroepsleven, daarom blijf ik ook steeds wat langer hangen. De blauwe schijn kan ik aanvaarden al vertelt ons brein dat sneeuw wit is.
Het water dat melkachtig wordt door de grote sluitertijd hou ik minder van. De straatverlichting echter, die is subliem.
Bedankt voor de update .
Het is wel gebruikelijk om de originele te laten staan(of als link), zodat we het verschil ook echt kunnen zien.
Bij ingrijpende veranderingen, snapt iemand die later instapt, ook niet meer van voorgaande reacties.
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand, ik had een up-date gemaakt n.a.v. jullie feedback. Die had ik hier nog niet geplaatst, bij deze heb ik dit als nog gedaan. Volgens mij is het beter zo!
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand, ik had een up-date gemaakt n.a.v. jullie feedback. Die had ik hier nog niet geplaatst, bij deze heb ik dit als nog gedaan. Volgens mij is het beter zo!
Sorry, maar op het moment van mij reactie was er maar een foto te zien. Dus even een momentje van miscommunicatie.
Zeer fraaie update overigens.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment