Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie knappe omgeving hoor die je ons laat zien
Kleuren en licht zijn hier heel apart, waarschijnlijk een blend van verschillende opnames
Ik vraag me wel af wat die lichtblauwe streep is aan de horizon, die doet wat afbreuk aan het beeld en verdeeld de opname ...
zeer mooie opname ,knap dat licht en de verdeling ervan ,
maar ook ik vraag mij af wat die blauwe lijn zou kunnen ,zou er normaal niet naar vragen maar vind het zo raar dat de lijn nog verdeeld is in kortere stukken ,toch benieuwd
binnen een paar maanden sta ik daar ook
Sorry, maar dan ben ik een uitzondering... Ik vind hem te onnatuurlijk.
De zon gaat recht vooruit onder, en de rotsen worden van links belicht. Kan niet, en dus erg onnatuurlijk.
Ik deel deze mening ook dat dit erg onnatuurlijk overkomt maar dit neemt niet weg dat ik dit een erg knappe opname vind. Het maanlicht lijkt over een enorm hoog testosterongehalte te beschikken maar vind dit niet storend, integendeel. Mij lijkt het alsof het maanlicht 's nachts is genomen met lange sluiter en de foto van de zonsondergang met korte sluiter en dan deze 2 gecombineerd, of vergis ik mij?
Comment