Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
As dark as snow..
Collapse
X
-
-
Re: As dark as snow..
Voor mij een fraaie plaat waarbij ik me wel afvraag of je die ijspegel er wel op had moeten zetten. Voor mij maakt hij deze plaat niet sterker.
De "zwaar" aangezette lucht past ook mooi in het geheel.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Het heeft wel iets, vooral door de lucht natuurlijk. En die ijspegel, bij eerste blik dacht ik nee niet goed, ben toch even blijven verder kijken en dan had ik zoiets van, ja hij hoort erbij, je kan dan als toeschouwer veronderstellen dat je ook aan zo'n huisje staat
Comment
-
Het doet mij zo onnatuurlijk aan, maar ben ook geen weerman en ik word op een verkeerd been gezet, meestal is de lucht en wolken klaarder dan de omgeving.
Comment
-
prachtbeeld! enkel jammer van de voetsporen maar daar kan jij niks aan doen...
ijspegel hoort erbij voor mijportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
De foto is genomen uit het venster van ons huisje, vandaar dat ik vond dat de ijspegel erbij moest..
Na de dreigende wolken kwam er veel sneeuw en verdwenen de voetsporen, maar helaas ook de dreigende lucht.. :-)
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Comment
-
-
IJspegel versterkt de opname, dus goed keuze om die mee in beeld te nemen
Omzetting is nogal hard, maar het past hier wel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIJspegel versterkt de opname, dus goed keuze om die mee in beeld te nemen
Omzetting is nogal hard, maar het past hier wel
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik vind vooral de huisjes en de sneeuw heel erg mooi in Z/W maar heb iets meer moeite met de wolken ,ik zou de dramatiek niet zo sterk benadrukkenGeniet van foto's maken
Comment
-
-
Leuke beeld! De IJspegels in de voorgrond breken de "regels" maar hier werkt het juist heel sterk.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment