Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een mooie, en mij stoort het niet dat de boom er niet helemaal opstaat, dat is hier precies ook een ongeschreven regel dat de bomen er altijd volledig moeten opstaan (is al de tweede foto waar zo'n commentaar op gegeven wordt die ik tegenkom vandaag...) Ook hier is er voor mij geen meerwaarde om de boom er echt volledig op te zetten, je krijg meer lucht, er valt een stuk van onder weg met dezelfde lens, op je moet dan meer groothoek gaan waardoor de perceptie wijzigt...
De vraag die we moeten stellen is discussievoer: moeten de voeten van een personage op de foto staan of niet, geknotte bomen zie ik alleen graag als het knotwilgen op een rij staan. Daarentegen, ik respecteer ieder zijn mening, dat bewijst mij dat ik anders ben.
Ik heb net een update gemaakt met meer ruimte bovenaan.
Dat is gemakkelijk met een mooie blauwe lucht, goed experiment, maar de originele opname blijft voor mij toch beter. De takken linksboven die je weggedaan hebt zijn wel een meerwaarde
Comment