Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik stel voor om naar dezelfde plaats eens terug te keren en dezelfde opname te maken in de lente, zomer en herfst. Ik kan dan best geloven dat deze opname er met kop en schouders zal uitsteken, al is het alleen al om de sfeer, al is die nu koud.
Ik stel voor om naar dezelfde plaats eens terug te keren en dezelfde opname te maken in de lente, zomer en herfst. Ik kan dan best geloven dat deze opname er met kop en schouders zal uitsteken, al is het alleen al om de sfeer, al is die nu koud.
Ik denk niet dat er hier bij BD iemand is die meer aan het Schulens meer zit dan Eddy...lol.. Dus U vraagt ,hij zal draaien.... hehehe
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtig beeld en proficiat met je HOF.
Het beeld pas gevonden in de HOF van week 7.
Waar is dit gemaakt ? Indien je dit kwijt wil natuurlijk Schulensmeer misschien aan de achterzijde ?
Prachtig beeld en proficiat met je HOF.
Het beeld pas gevonden in de HOF van week 7.
Waar is dit gemaakt ? Indien je dit kwijt wil natuurlijk Schulensmeer misschien aan de achterzijde ?
inderdaad, Schulensmeer aan de achterzijde (er ligt daar een sluis)
bedankt voor je reactie
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Bedankt, maar ik begrijp het niet, de foto werd geparkeerd op photobucket en had een grootte van een goede 900 kb... ik veronderstel dat photobucket deze dan verkleind... goe bezig
bedankt aan allen voor de fijne reacties
mvg
spikkesenior
Als je geen 25 Euro betaald per jaar op de emmer comprimeren ze je beelden.....Ik gebruik alleen nog dropbox en dan ben je zeker dat ze niet comprimeren.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment