Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het jachthaventje van den doel (deelgemeente van waar ik woon), geloof dat tegen eind dit jaar alle bootjes daar weg moeten... vind het wel mooi in beeld gebracht, ik zou misschien iets meer schelde in het beeld betrokken hebben of anders iets meer havenkranen van het deurganckdok... tip, als je ooit nog eens in de doel komt, zoek het eens aan de linkerkant van de kerncentrale. Thv van brits monument en prosperpolder liggen echt fotogenieke plaatsjes. mvg
te veel verkleind zie ik ook (of 1megapixel camera)
maar het beeld kan me wel bekoren
is het waar wat ik nét gehoord heb, dat doel niet meer toegankelijk is???
te veel verkleind zie ik ook (of 1megapixel camera)
maar het beeld kan me wel bekoren
is het waar wat ik nét gehoord heb, dat doel niet meer toegankelijk is???
Niet mee toegankelijk tussen 22u en 5u. Enkel bewoners via slagboom en id controle.
Vraagje,
We zouden voor de voorstelling van een kledinglijn willen fotograferen in Doel met een team.
Is het nog mogelijk om er gewoon te fotograferen (overdag) ?
Bepaalde zaken waar we mee rekening moeten houden ?
Vraagje,
We zouden voor de voorstelling van een kledinglijn willen fotograferen in Doel met een team.
Is het nog mogelijk om er gewoon te fotograferen (overdag) ?
Bepaalde zaken waar we mee rekening moeten houden ?
Alvast bedankt !
tuurlijk, indien je dit in alle rust wil doen, kom op weekdagen. 's weekends kan het er wel "druk" zijn met wandelaars en andere fotografen. Met de regelmaat van de klok vinden daar shoots plaats met blitze auto's, moto's en schaarsgeklede jongedames.
Comment