Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cinque Torri
Collapse
X
-
-
Re: Cinque Torri
Heel apart op deze manier, lijken wel twee afzonderlijke opnames boven en onder
Prachtige rotsformaties met zeer mooi licht erop hoor
Knappe opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Tja, wat moet je hier over zeggen??? Ik kijk mijn ogen uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtsuper opname ,heel veel te zien ,miss wat minder contrast op de bovenste wolken (iets wolliger maken )maar voor de rest prachtigbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Erg indrukwekkend beeld! Het enige wat mij (persoonlijk) een beetje wringt is dat de belichte rots en de zeer dramatische wolken wat vechten om het onderwerp te zijn wat het ietwat onrustig maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtsuper opname ,heel veel te zien ,miss wat minder contrast op de bovenste wolken (iets wolliger maken )maar voor de rest prachtig
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSchitterend moment vastgelegd.
Je zou er makkelijk 2 afzonderlijke foto's van kunnen maken.(zei hij subtiel)
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtErg indrukwekkend beeld! Het enige wat mij (persoonlijk) een beetje wringt is dat de belichte rots en de zeer dramatische wolken wat vechten om het onderwerp te zijn wat het ietwat onrustig maakt.
Comment
-
-
Ben al blij dat ik mag beamen dat er inderdaad twee foto's in dit berglandschap zitten. Er was een fikse bergwandeling naar een top nodig en goed gewacht voor het licht. Een meesterwerk mag men zeggen een schilder waardig.
Comment
-
Comment
-
Schitterend, indrukwekkend, in zijn geheel maar inderdaad net zo goed als je er twee foto's zou van maken!
En als je van één foto er net zo goed twee kunt maken moet die eerste wel erg veel inhoud hebben, niet ?
Mooi, kijk je toch wel wat langer naar... wellicht inderdaad op het juiste moment... word ik even stil van.
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Het lijkt wel een studio-opname waarbij je de lichtopstelling perfect hebt uitgevoerd.
Zeer mooi.
Comment
Comment