Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de Hoge venen ligt een pak sneeuw nu. Dit prachtige natuurgebied zal in alle seizoenen mooi zijn, mijn voorkeur is toch
al snel voor winter. Rotzooitjes op de grond zijn dan bedekt en als sneeuwval en wind de vormen van stammen
benadrukken pakt dat in het beeld prima uit.
Nikon D800 - 55 mm. - F 8
ik vind het idd ook heel mooi ,leunend tegen het abstract
heb wel een vraagje ,ik zit constant te kijken naar de voorste boom de stam bovenaan is tamelijk dik ,naar onderen toe wordt die opeens smal ,juist bij die overgang is dat net of er gegomd is of zoiets,ik begrijp die overgang niet
ik vind het idd ook heel mooi ,leunend tegen het abstract
heb wel een vraagje ,ik zit constant te kijken naar de voorste boom de stam bovenaan is tamelijk dik ,naar onderen toe wordt die opeens smal ,juist bij die overgang is dat net of er gegomd is of zoiets,ik begrijp die overgang niet
Dat was mij later ook opgevallen, op de grote foto is te zien dat de stam beschadigt is.
Prachtig, als een tekening. Heel fijnzinnig ! Ook mooi subtiel een diagonaaltje.
Weliswaar met een beetje schroom, maar ik blijf toch een beetje het gevoel hebben dat de foto te klein is voor de bomen.
Prachtig, als een tekening. Heel fijnzinnig ! Ook mooi subtiel een diagonaaltje.
Weliswaar met een beetje schroom, maar ik blijf toch een beetje het gevoel hebben dat de foto te klein is voor de bomen.
Zelfde mening hier. Prachtfoto maar boven had er net iets meer mogen opstaan.
indrukwekkende foto, maar inderdaad, het is net of de foto net iets te klein is voor de boompjes.
Ben ook op de venen geweest voor een toereke langlauf, indrukwekkend hoeveel fotografen er rondlopen.
Comment