Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie witte wolken (met veel tekening) in fijn berglandschap,doet men daar aan zoutwinning?.
Aan bovenzijde van foto loopt er volgens mij iets fout met het donkere blauw.
De rommel is opgeruimd, rechts dat stuk groene golfplastic en vooraan een dood twijgje zijn weggemoffeld
@dacale : dat is een zoutwinning waarvan dit deel al verschillende jaren braak ligt, hogerop is nog ongeveer de helft van dat bekken in gebruik. Van wat er met dat donkere blauw bovenaan mis mag zijn merk ik hier op mijn scherm niks ...
De rommel is opgeruimd, rechts dat stuk groene golfplastic en vooraan een dood twijgje zijn weggemoffeld
@dacale : dat is een zoutwinning waarvan dit deel al verschillende jaren braak ligt, hogerop is nog ongeveer de helft van dat bekken in gebruik. Van wat er met dat donkere blauw bovenaan mis mag zijn merk ik hier op mijn scherm niks ...
Thanks voor het antwoord , wat het donker blauw betreft ik zie het ook maar op 1 van mijn 2 monitoren.(philips LCD 5jaar)
Comment