Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dunnotor Castle + update
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dunnotor Castle
ik zou een poging doen om de voorgrond en het kasteel wat op te lichten 0.5 tot 1 stop.
-
Ik volg bovenstaande...Heel de foto mag wat opgelicht worden...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Een mooie, er zit wat in, zeker met voorgaande tips.
Comment
-
Ik vind 'm mooi zoals hij is, op deze manier is het nog meer mysterieus
En er zit nog heel veel detail in de donkere delen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Had em net op het randje genomen zodat het geen silhouet zou worden ( wat trouwens ook wel iets had)
Heb met het idee gespeeld em op te lichten maar vond ( persoonlijk) de sfeer wel bij het kasteel passen, en zo komt ook de lucht dreigender over.
Bedankt voor de tips
Comment
-
-
Ps is het detail in het kasteel en het gras voor iedereen zichtbaar of staat mijn scherm te licht gecalibreerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkestblue Bekijk berichtHad em net op het randje genomen zodat het geen silhouet zou worden ( wat trouwens ook wel iets had)
Heb met het idee gespeeld em op te lichten maar vond ( persoonlijk) de sfeer wel bij het kasteel passen, en zo komt ook de lucht dreigender over.
Bedankt voor de tipsLast edited by dacale; 26 januari 2015, 22:29.
Comment
-
Als je elk moment Dracula vanachter het kasteel kan zien vliegen, is de de bedoeling gelukt om een goede sfeer te maken.
Maar... toch nieuwsgierig wat er allemaal in het duister sluimert.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Dacale, startfoto is nog steeds oorspronkelijk hoor. Geen update of wijziging aan toegevoegd. Ik plaats er wel één onder dewelke op vraag iets lichter is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkestblue Bekijk berichtDacale, startfoto is nog steeds oorspronkelijk hoor. Geen update of wijziging aan toegevoegd. Ik plaats er wel één onder dewelke op vraag iets lichter is.
Comment
-
Iets meer detail in de update maar ik vond de eerste ook al heel mooi en met genoeg detail
Trouwens nu valt die sensorvlek boven in het blauwe gedeelte nog meer op ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment