Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Is inderaad beter.
Mooi terug die dreiging in de lucht.
Een minpuntje vind ik is dat het schip niet echt los komt van de horizon.
Tja, zo is het natuurlijk altijd iets denk je dan, maar ik weet dat je niet altijd zomaar een hoger standpunt kan nemen.
Maar het blijft een hele mooie hoor Patrick
Is inderaad beter.
Mooi terug die dreiging in de lucht.
Een minpuntje vind ik is dat het schip niet echt los komt van de horizon.
Tja, zo is het natuurlijk altijd iets denk je dan, maar ik weet dat je niet altijd zomaar een hoger standpunt kan nemen.
Maar het blijft een hele mooie hoor Patrick
ik hou van arendsogen en terechte kritiek ,bedankt Jan
ik hou van arendsogen en terechte kritiek ,bedankt Jan
Ik probeer toch altijd terechte kritiek te geven.
Zo van die opmerkingen van, tis nie scherp. of de compositie is maar niets, daar leer je dus niet van.
Daarom probeer ik te duiden wat mij een beetje zou storen.En zo heb ik het graag dat men mijn foto's beoordeeld.
Patrick, uw lat is hoog, u maakt prachtige beelden, laat dit duidelijk zijn.
Groetjes
Jan
Mooi, maar de horizon wringt bij mij ook een beetje.
Vnl. omdat de mosselpaaltjes ook op die hoogte staan en als het ware een soort verlengstuk van het wrak zijn...
Een hoger standpunt was mss niet mogelijk (geen idee), maar misschien wel een lager (en dan zou het wrak nog imposanter in beeld komen).
Enfin, 't is maar een gevoel he...
Veel beter dan je vorige vind ik Patrick
Iets dat ik hier al heel veel geschreven heb is dat je moet proberen om je onderwerp los te krijgen van je horizon, dus ofwel een hoger of lager standpunt innemen.
Maar je moet er uiteraard op dat moment ook aan denken ...
Deze vind ik ook veel beter dan je vorige wrakopname. Veel beter van comp. En Idd. een lagere standpunt was nog mooier geweest. Dat kan jij toch gemakkelijk met het waterdichte pak dat je aanhebt ?
dank voor de fijne reacties en de eerlijke commentaren ,
ik had er spijtig genoeg deze keer geen aandacht aangegeven om het onderwerp los te maken van de horizon
Comment