Een titel bedenken is niet altijd gemakkelijk ....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zeelandsteen
Collapse
X
-
-
Re: Zeelandsteen
Een titel bedenken is niet altijd gemakkelijk ....
Dat is zeker waar, ik denk dat deze foto scherpte mist en dat heeft niets met de titel te maken.
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtEen titel bedenken is niet altijd gemakkelijk ....
Dat is zeker waar, ik denk dat deze foto scherpte mist en dat heeft niets met de titel te maken.
Hij mist dus geen scherpte, maar er is selectieve scherpte.
Ik veronderstel dat je dan bedoeld dat je de foto beter zou vinden als alles scherp zou zijn?
Comment
-
Heel eenovudig en mooi, maar ik zou ook voor volledige scherpte gegaan zijn, dan konden we genieten van de maan, de zee, en die mooie steen
mvg Christophe
Comment
-
-
Mocht de steen iets groter in beeld zijn, dan kan ik u volgen in uw opzet. Bij de compo zoals ze nu is had ik liever ook alles scherp gezien.
Comment
-
Niet echt m'n ding, ik heb het ook al verschillende keren geprobeerd maar ook steeds teleurstellend
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het moet kunnen met die beperkte scherptediepte maar hier had ik dan veel dichter bij die steen gezeten zodat de steen de volle aandacht kreeg en alleen het water onscherp. De lucht had ik er persoonlijk niet bijgenomen.
Comment
-
Bij zo'n landschap foto zou ik gaan voor alles scherp.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHelaas waai ik met de huidige wind mee.
En laat je het er niet van weerhouden om eens wat te proberen.
Weten wat werkt en wat niet is een groot deel van de fotografie, en kan enkel door het gewoon te doen.
Bedankt voor de commentaren.
Comment
Comment