Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Schitterende plaats is het toch Skye, ik kan nooit genoeg krijgen van de plaatjes die daar gemaakt zijn.
Zeer mooie opname Mathias met een voor mij geslaagde sluitertijd
Knappe prent en compo.
Beetje jammer dat, met dit getemperd licht u niet alles uit de lucht heeft gehaald want alles steekt er nog in.
Tjah...een grijze lucht blijft een grijze lucht natuurlijk :-) veel wolken of structuren in de lucht waren er niet. Ik kan er nog een klein beetje meer nuance insteken maar een groot verschil zal dit toch niet geven vrees ik...
Met het grijze weer is het gemakkelijk om de highlights onder controle te houden en wat langere sluitertijden te bekomen, maar het mist dan wel wat punch.
Comment