Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Al veel gezien natuurlijk maar het blijft mooi en het is toch steeds net een tikje anders
Voor mij zeker geslaagd, al had ik persoonlijk wat minder voorgrond genomen, maar dat is kwestie van smaak
Al veel gezien natuurlijk maar het blijft mooi en het is toch steeds net een tikje anders
Voor mij zeker geslaagd, al had ik persoonlijk wat minder voorgrond genomen, maar dat is kwestie van smaak
grts
Sieg
Het is inderdaad een echt cliché dit beeld, toch wou ik dit ook eens proberen. (ik heb nog andere foto's van dit moment die ik zelf ook origineler vond)
Ik heb meer voorgrond genomen omdat de lucht zelf wat saai was.
Bedankt voor uw commentaar Sieg.
een mooie Jan ,maar zoals je zegt is de lucht idd wat saai ,persoonlijk zou ik hier kiezen voor een 16/9 formaat met vooral minder lucht ,eens proberen
Comment