Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals het wrak in het kader ligt vormt het een mooie lijn. Super.
Volg over de ruimte links. En ik kan me vergissen, maar het lijkt net of het licht iets optimistischer is dan de werkelijkheid ?
ik ga toch ook eens nr daar moeten trekken. Was al iedere keer hoog water toen ik er was...
Mooie foto, maar vind hem inderdaad ook net iets te krap gekadreerd
ik ga toch ook eens nr daar moeten trekken. Was al iedere keer hoog water toen ik er was...
Mooie foto, maar vind hem inderdaad ook net iets te krap gekadreerd
Dankzij het getijdenboekje kan je op voorhand wel weten wanneer het hoog/laagwater zal zijn... zie http://www.vlaamsehydrografie.be/Upl...voor%20web.pdf
Vanuit De Panne is het zowat anderhalf uur stappen, maar je kunt uiteraard ook vanuit Bray-Dune vertrekken (of Zuydcoote)... (ook te zien op Google Maps)
Voor de rest volg ik wat ruimte aangaat en in dit geval ook Bouk voor wat het water betreft, is me zo net iets te vlak... maar dat is natuurlijk deels smaak. Vonette I vond ik eerlijk gezegd ook beter.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Beste mensen ik zie nu pas dat ik een verkeerde upload heb gedaan
de bedoelde foto was ruimer in beeld dan deze ,was ook naar mijn gevoel beter dan deze ,
daarom zal ik morgen in een nieuw TP de goede foto plaatsen ,nog eventjes geduld want ik mag vandaag niet meer
Comment