Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In portret hadden ze misschien er wel op geraakt, ik hou wel van het fisheye effect, doe het zelf ook regelmatig, en bomen als dit zijn een goed onderwerp, maar doordat de toppen er af zijn vind ik ze niet geslaagd. Wat je wel goed gezien hebt is de middelste boom mooi centraal te houden zodat deze geen vervorming heeft.
toppen horen er volgens de regeltjes bij,
de regeltjes zijn uiteraard maar de regeltjes (sommige foto's die ikzelf toppie vind label ik met het epithethon ornans [NSFPC] - not suited for Photo Club ),
maar,
de vraag is nu wel : wat voegt het wegsnijden van de toppen toe aan de regeltjes ?
toppen horen er volgens de regeltjes bij,
de regeltjes zijn uiteraard maar de regeltjes (sommige foto's die ikzelf toppie vind label ik met het epithethon ornans [NSFPC] - not suited for Photo Club ),
maar,
de vraag is nu wel : wat voegt het wegsnijden van de toppen toe aan de regeltjes ?
Niks. Het geeft aan dat dit erg hoge bomen zijn :-) Is niks aan gedaan namelijk :-)
Comment