Update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Katharenland
Collapse
X
-
-
Re: Katharenland
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtZonder voorgrond beter. Dan was de diepte er ook, en de verte. Die wazige mensjes storen. ('t is maar mijn opinie).
Comment
-
Is dit vanop/af de Queribus gefotografeerd? Prachtige landschapsfoto met een fraai luchtje. Stukje kasteel kan er inderdaad beter af.
Comment
-
Yep, vanop de Queribus in november. Er was toen een heel dreigende lucht die perfect bij dit soort landschappen past.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtYep, vanop de Queribus in november. Er was toen een heel dreigende lucht die perfect bij dit soort landschappen past.
Comment
-
-
Update inderdaad de betere hoor...Mooie..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Ik vind met ruine toch beter, zonder is voor mij te plat. Met is ook niet perfect hoor, vooral doordat het hoogste stuk van de ruine je een beetje tegenhoudt de verdere foto te bekijken.
Comment
-
Dat het mooi, wist ik al lang. Ik woon er niet ver af!
Je hebt dat prima in beeld gebracht, met of zonder het stuk ruïne.
Ook op Peyrepertuse geweest? Van daaruit vind ik het landschap nog mooier.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment