Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
winterzonnetje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: winterzonnetje
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooie eenvoud !
Korte vliegtuigstreepjes misschien even wegwerken ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Eenvoudig maar mooi.
Ik denk dat ik je bij deze opname gepasseerd ben. Je stond daar met je statief op de golfbreker en ik ben daar voorbijgeschuifeld samen met mijn zoontje. Ik was te verkleumd om deftig te fotograferen, en door je daar in de kou te zien staan, kreeg ik zelf nog veel kouder.
Groeten,
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtEenvoudig maar mooi.
Ik denk dat ik je bij deze opname gepasseerd ben. Je stond daar met je statief op de golfbreker en ik ben daar voorbijgeschuifeld samen met mijn zoontje. Ik was te verkleumd om deftig te fotograferen, en door je daar in de kou te zien staan, kreeg ik zelf nog veel kouder.
Groeten,
Geert
Inderdaad, de persoon met de canon, die naar het eind van de golfbreker is gewandeld om enkele foto's te nemen en daarna terug te vertrekken.
Ik heb je inderdaad opgemerkt, bij deze aangename kennismaking.
Comment
-
-
Mooi gedaan, je stond er op het juiste moment.
Comment
-
Mooie natuurlijke foto, ik heb wel een beetje mijn twijfels over de dichtgelopen voorgrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk berichtMooie natuurlijke foto, ik heb wel een beetje mijn twijfels over de dichtgelopen voorgrond.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk berichtMooie natuurlijke foto, ik heb wel een beetje mijn twijfels over de dichtgelopen voorgrond.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment