Dank u voor het kijken en eventueel schrijven.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bij vrieskou.
Collapse
X
-
-
Re: Bij vrieskou.
Heel mooi. Maar van mij mag je zoveel van de voorgrond afhalen dat de horizon in het midden ligt. Wordt de foto m.i. sterker door
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHeel mooi. Maar van mij mag je zoveel van de voorgrond afhalen dat de horizon in het midden ligt. Wordt de foto m.i. sterker door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi vanuit de schaduw gefotografeerd. Niets meer aan doen !
Comment
-
-
Heel mooie foto van een winterlandschap, ik voel de koude tot hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtAkkoord...Maar 1 klein muggenscheetje..Ik zou die lijn rechtsboven wegpoetsen....
Ik voel ook de koude.
Beste wensen Raymond.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtAkkoord...Maar 1 klein muggenscheetje..Ik zou die lijn rechtsboven wegpoetsen....vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Comment
-
Mooi beeld dit....De grauwige kleuren doen het goed hier...Mooie licht en schaduwwerking ook..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Met respect wil ik nog even terugkomen en de nakomers ook hartelijk bedanken voor de goede commentaren. Heb er nog aan getwijfeld om dat wolkje rechts weg te poetsen en is blijkbaar in mijn gedachten blijven steken, waarschijnlijk doet de ouderdom stilaan zijn werkKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Brrrrr de kilte straalt hiervan af. Knap geschoten!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment