Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi Jos...twijfel hier een beetje...misschien wat minder lucht zodat de voorgrond beter uit komt?
Bij deze een update geplaatst Pascale, zelf eigenlijk niet echt een voorkeur nu...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Je zou ook oranje op de sneeuw verwachten.....leg eens uit? lol;.
Mooie plaat
Toch niet echt oranje sneeuw Pascal, de andere foto wel, daar lichte de sneeuw wel wat gelig op door het zonnetje....Op de originele raw was de sneeuw zelfs blauwig..
Bij deze een update geplaatst Pascale, zelf eigenlijk niet echt een voorkeur nu...
Toch niet echt oranje sneeuw Pascal, de andere foto wel, daar lichte de sneeuw wel wat gelig op door het zonnetje....Op de originele raw was de sneeuw zelfs blauwig..
AH ? das strange......Ok maar voor mij mag het origineel blijven.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Re: Toen het zonnetje achter de horizon verdween....Update
Ik heb deze up nog eens goed bekeken en als je hier de verzadiging van het geel verlaagt en de lichtintensiteit er wat van verhoogt is het voor mij veel mooier
Re: Toen het zonnetje achter de horizon verdween....Update
Beiden heel mooi, maar toch een voorkeur voor de originele.
Voor mij is het evenwicht onder en boven het neveltje juist prettiger.
En bedankt voor de grote !
Comment