Foto van een tijdje geleden in cap gris nez... Denk dat het ong een 1 1/2 u belichting was ( in verschillende foto's wel te verstaan die achteraf allemaal op één laag werden samengebracht )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Startrails
Collapse
X
-
-
Re: Startrails
Prachtig beeld!Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
mooi en knap gedaan maar:
zou voor mij ook een flinke regenbui kunnen zijn.?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een typische star trail, niet super speciaal maar wel goed uitgevoerd. Ten minste een interessant voorgrond, er is maar 1 klein ding dat mij een beetje stoort en dat is de redelijk wit blauwe korte felle sterre-streep in de linker bovenhoek. Deze valt direct op en trekt te veel de aandacht
Comment
-
Ik vind hem heel goed mede door de gekozen locatie. Met deze achtergrond heb je supersfeertje neergezet met pracht kleurtonen.
Comment
-
-
een foto die af is voor mij
Grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
een foto die af is voor mij
Grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Hele mooie Lieven, zou zelfs mooi geweest zijn zonder de startrails, er zit zo'n mooie blauwe kleur in,
en een rustige compo
mvg Christophe
Comment
-
als een regen van sterren...mooi gedaan.Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk berichtals een regen van sterren...mooi gedaan.
Comment
-
-
Comment
-
Heel knap gedaan... Zeker je hier ook een mooie voorgrond erbij hebt genomen...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knap gedaan!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment