Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja weeral knap hoor ,mooie die kleuren in het water die natuurlijk weer een gepaste sluitertijd heeft , enige ,miss zou ik die kapotte lamp er juist buiten gelaten hebben ,ofwel een PS lampje in draaien
en ik ken dat gevoel van die krachtige golven ,één of andere dag zal er één in het water liggen
De foto is mooi gemaakt, op het juiste tijdstip, mooi compo enzovoort, maar voor iemand die van de zee houd is dit gewoon als schuim op water en waar zijn die mooie golven?
Blijkbaar hebben wij overal een kust met schuim en geen golven.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
De foto is mooi gemaakt, op het juiste tijdstip, mooi compo enzovoort, maar voor iemand die van de zee houd is dit gewoon als schuim op water en waar zijn die mooie golven?
Blijkbaar hebben wij overal een kust met schuim en geen golven.
Waarom geen mooie golven? Omdat ik graag zachte foto's zie met zachte golfjes
Ik zal straks eentje met mooie golfjes plaatsen
Tja...als ik die lantaarnpaal weer zou laten branden dan moet ik ook wat reflectie hebben op het water.
Misschien dat ik later dit eens zal uitproberen.
Comment