Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Quiraing (II)
Collapse
X
-
-
Re: Quiraing (II)
dat weggetje maakt het af voor mij
Grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
-
Iets minder klassiek, meer dramatischer Ik zou het anders gekadreerd hebben, maar deze is ook goed. Als ik al die foto's van Schotland zie voorbijkomen, krijg ik telkens zin om door mijn eigen foto's nog eens te gaan, maar dan zie ik ook ineens werk, want sommige wil ik terug opnieuw bewerken, maar dank voor de herinnering
Comment
-
bedankt voor de respons alvast!
Hoe zou jij hem gekadreerd hebben P.eter? Ben gewoon benieuwd ...altijd leuk om te weten hoe een ander het zou gedaan hebben. Temeer ik hier toch een beetje een compromis heb moeten sluiten:
- ik wou vooral het landschap links in beeld hebben (uiteraard) maar de kleurrijke lucht zat vrij rechts
- ik wou ook wat diepte in de foto vandaar die donkere rotspartij links (er was niks anders van voorgrond) en het wegje. Een iets meer tele shot (focus op die achterste toppen) zonder die rotspartij was ook een optie, maar dan ging ik diepte verloren hebben en ging de foto wat vlakker zijn (ook in kleurvariatie) denk ik.
Comment
-
Ik vind die juist heel mooi gekadreerd. Je ziet er als het ware een diagonale lijn is.
Voor de rest...tja...weer knap hé!
Comment
-
Wederom een mooie...De mooie lucht en het weggetje maken deze...
Pracht reeks inmiddels..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWederom een mooie...De mooie lucht en het weggetje maken deze...
Pracht reeks inmiddels..
Comment
-
-
Het blijft een mooi landschap om te zien
Knappe opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtbedankt voor de respons alvast!
Hoe zou jij hem gekadreerd hebben P.eter? Ben gewoon benieuwd ...altijd leuk om te weten hoe een ander het zou gedaan hebben. Temeer ik hier toch een beetje een compromis heb moeten sluiten:
- ik wou vooral het landschap links in beeld hebben (uiteraard) maar de kleurrijke lucht zat vrij rechts
- ik wou ook wat diepte in de foto vandaar die donkere rotspartij links (er was niks anders van voorgrond) en het wegje. Een iets meer tele shot (focus op die achterste toppen) zonder die rotspartij was ook een optie, maar dan ging ik diepte verloren hebben en ging de foto wat vlakker zijn (ook in kleurvariatie) denk ik.
Ik heb nergens een foto online (moet eens in mijn archief graven), maar een mooie locatie is ook aan de laatste bocht voor de parking, kan je de weg ook gebruiken. De Quiraing is een toplocatie met veel variatie voor ieders wat wils En gemakkelijk bereikbaar
Comment
-
Een diepe buiging !
De overkomende wolk, de kleurtjes in de lucht en het weggetje, allemaal een feestje op zich.(t) Mooi samengebrachtNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment