Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
@Sieg: de magie van de natuur heeft hier meteen in laagjes gewerkt
@Cytochrome: dit blauw was er aanwezig, dat maakte het net zo mooi, dus ik ga dat zeker niet temperen.
@Bouk: op deze afstand had het geen zin om te diafragmeren, dat zou enkel licht weggenomen hebben. De voorgrond wou ik niet scherp (en dat kon ook niet met de 300mm op die afstand) en voor het belangrijke deel was er met f/2,8 voldoende scherptediepte. Vlekken en ruis zijn er niet, mogelijk is het de mist die die indruk geeft.
Allen dank voor de commentaren!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Ik vind het juist speciaal dat je dit gefotografeerd hebt met f2,8. Zou ik ook meer moeten doen. Durven iets anders proberen en niet alles willen scherp hebben.
Mooi sfeervol plaatje!
blije blauwe morgen
zing in het vroege lucide licht
ik wil mooie melodieën horen
door de natuur naar mij gericht
het slaan van de merel uit nevelwolken
het ruiend geruis van de wiegende wind
stiltemuziek komt dit landschap bevolken
tot aan de heldere lach van een morgenkind
genietend wandelen in een lavendel landschap
de ganse voormiddag alleen en vrij
een vogel schrikt met een vleugelklap