Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moet te maken hebben met de stand van de zon tov die bergrand waar ze niet bovenuit scheen. Sterretje komt door klein diafragma, maar dat weet je wel he ! (in dit geval f16).
Je ziet bvb ook dat de reflectie van de wolken links van die kegel ook minder toont dan de wolken in de lucht.
Ik kan er geen wetenschappelijke verklaring voor geven, maar dit is "the real stuff" !
(Eerlijk gezegd had ik deze vraag al veel sneller verwacht, en zou ik mezelf trouwens ook dezelfde bedenking maken)
Erg mooie plaat, gezien dankzij de hof (en wegens snowboard vakantie enkel de hof deze week bekeken).
Ook een welkom terug van mij.
Met de 'reflection' als aandachtstrekker in je titel, mis ik wel het zonnetje in de reflectie.
Mag ik dan aannemen dat dit sterretje in ps is toegevoegd?
Een reflectie is steeds donkerder, wellicht zal dat de reden dan wel zijn ... zover mijn wetenschappelijke kennis gaat
Maar toch bedankt voor het antwoord, enne ... respect voor the real stuff
Een reflectie is steeds donkerder, wellicht zal dat de reden dan wel zijn ... zover mijn wetenschappelijke kennis gaat
Maar toch bedankt voor het antwoord, enne ... respect voor the real stuff
Comment