Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Eiffeltoren..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: De Eiffelltoren..

    Proficiat met je HOF, zeer mooi gedan

    Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

    Comment


    • #47
      Re: De Eiffelltoren..

      Proficiat Jos

      Comment


      • #48
        Re: De Eiffelltoren..

        Copyright of niet, ben blij dat je deze plaat met ons deelt. Prachtige foto die zeer goed is gelukt.
        Een jaar of wat geleden stond je op de Tour Montparnasse maar met een paar mensen, maar tegenwoordig is het wringen geblazen.
        Eigenlijk moesten ze een maximum aantal bezoekers toelaten. Begin dit jaar gewoon doorgelopen toen ik de lange rij (buiten!) zag staan voor de liften.
        Had er dit weekend naar toe gewild, maar ben er niet aan toegekomen.
        Ze hebben trouwens een mooie website, waar je al vast kunt voorproefje kunt nemen. website Tour Montparnasse

        Had je nog last van de glazen wanden, met oog op reflectie, die er sinds vorig jaar zijn geplaatst?
        NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

        Comment


        • #49
          Re: De Eiffelltoren..

          Binnen het BD medewerkersteam is er discussie geweest rond dit copyright. Op de site van de Eiffeltoren staat immers dat dit enkel geldt voor professioneel of commercieel gebruik: http://www.toureiffel.paris/en/the-e...wer-brand.html
          Skitch heeft dit dan nog eens expliciet opgevraagd en het volgende antwoord gekregen: you will have to put the copyright : « Tour Eiffel-Illuminations Pierre Bideau » on the pictures. Op de HOF-pagina is die tekst toegevoegd aan de ondertitel, achter de naam van de auteur.

          Jos, als je helemaal in orde wil zijn weet je dus wat je te doen staat

          Met dank aan Skitch om dit alles uit te zoeken
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #50
            Re: De Eiffelltoren..

            Heel mooi !

            Proficiat met je HoF
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #51
              Re: De Eiffelltoren..

              Iedereen bedankt voor alle reacties en felicitaties....Voor ik de foto plaatste was ik me er absoluut niet van bewust dat dit niet zo mogen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Chris 56 Bekijk bericht
              Ze hebben trouwens een mooie website, waar je al vast kunt voorproefje kunt nemen. website Tour Montparnasse
              Had je nog last van de glazen wanden, met oog op reflectie, die er sinds vorig jaar zijn geplaatst?
              Inderdaad mooie website, over de glazen wanden, ze hebben over heel de lengte een open sleuf gemaakt speciaal voor de fotografen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Binnen het BD medewerkersteam is er discussie geweest rond dit copyright. Op de site van de Eiffeltoren staat immers dat dit enkel geldt voor professioneel of commercieel gebruik: http://www.toureiffel.paris/en/the-e...wer-brand.html
              Skitch heeft dit dan nog eens expliciet opgevraagd en het volgende antwoord gekregen: you will have to put the copyright : « Tour Eiffel-Illuminations Pierre Bideau » on the pictures. Op de HOF-pagina is die tekst toegevoegd aan de ondertitel, achter de naam van de auteur.

              Jos, als je helemaal in orde wil zijn weet je dus wat je te doen staat

              Met dank aan Skitch om dit alles uit te zoeken
              Zal eens even kijken hoe ik tekst in een foto kan krijgen...Doe veel in PS, maar eigenlijk nog nooit tekst in een foto gezet...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #52
                Re: De Eiffelltoren..

                Dat heeft u mooi voor elkaar zo, op aangename hoogte.
                Mooi met de lampjes aan en zicht over Parijs, ik vindt het wel wat.

                Comment

                Working...
                X