Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net voordat de trauma heli er neerkwam..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Net voordat de trauma heli er neerkwam..

    1 uur later gaat een mtb-er over kop....en land hier de trauma heli...Dus kon ik aan het werk om met de jeep de ambulanciers naar de plaats van het ongeval te brengen

  • #2
    Re: Net voordat de trauma heli er neerkwam..

    Prachtig constrast met die blauwe hemel. Mooie foto.
    Hopelijk stelt de MTB-er het goed.

    Comment


    • #3
      Re: Net voordat de trauma heli er neerkwam..

      Mooi beeld, lekker rustgevend en uitnodigend
      Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

      Comment


      • #4
        Re: Net voordat de trauma heli er neerkwam..

        Knappe opname hoor Mark, mooi contrast tussen die bomen en die enkele wolkjes
        Heb je hier een pola gebruikt ? iets donkere hoeken ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Net voordat de trauma heli er neerkwam..

          Dank voor jullie bijdrages. Ja Boudi., wel stabiel, maar is met ernstig rug- en beenletsel naar het UZA overgebracht. Heb nog contact gehad en hij is onmiddellijk geopereerd daar. Ik kon daarna gelijk aan de slag om kleine boomstronkjes weg te halen langs de paden... Maar het is natuurlijk een ongeval wat iedereen kan overkomen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Knappe opname hoor Mark, mooi contrast tussen die bomen en die enkele wolkjes
          Heb je hier een pola gebruikt ? iets donkere hoeken ?

          grts
          Sieg
          Idd. Siegfried Ik heb altijd tijdens mijn diensten een systeemcamera(Nikon 1 S1 met een 11-27,5 erop) in de auto. Gisteren heb ik mijn mapje met ND filters meegenomen en gewoon eentje voor de lens gehouden in de hand Probleem is dan dat ik de camera slechts met 1 hand vasthoud en geconcentreerd moet blijven op beweging. Hier heb ik de foto bewerkt in puur z/w
          Last edited by Guest4; 7 december 2014, 12:11.

          Comment


          • #6
            Re: Net voordat de trauma heli er neerkwam..

            Bomen geven lekker contrast zo tegen die blauwe lucht...Mooie foto... Kalmthoutse Heide zo te zien?
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Net voordat de trauma heli er neerkwam..

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Bomen geven lekker contrast zo tegen die blauwe lucht...Mooie foto... Kalmthoutse Heide zo te zien?
              Dank ook voor jouw bijdrage Jos. Het is nu deels heide door het plaggen tijdens het HELA project vanaf 2006, maar is Ned. grondgebied tussen Kriekelaere en Paalberg waar opnieuw landduinen zijn blootgelegd en hier huist nu 's avonds/nacht de nachtzwaluw Overdag zie je hier ook de boomleeuwerik, roodborsttapuit en nog vele andere soorten. Dit deel moet nog gevrijwaard worden van het pijpenstrootje om de heide weer meer groei te geven. Aan de linkerzijde zijn we in het najaar al begonnen met het omploegen van de habitat en in het voorjaar wordt maaisel van heideplant daar overheen gedaan. Het zal dan nog even twee jaar duren voordat de vlakte volledig met heide is begroeid.

              Comment

              Working...
              X