Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
1 uur later gaat een mtb-er over kop....en land hier de trauma heli...Dus kon ik aan het werk om met de jeep de ambulanciers naar de plaats van het ongeval te brengen
Dank voor jullie bijdrages. Ja Boudi., wel stabiel, maar is met ernstig rug- en beenletsel naar het UZA overgebracht. Heb nog contact gehad en hij is onmiddellijk geopereerd daar. Ik kon daarna gelijk aan de slag om kleine boomstronkjes weg te halen langs de paden... Maar het is natuurlijk een ongeval wat iedereen kan overkomen.
Knappe opname hoor Mark, mooi contrast tussen die bomen en die enkele wolkjes
Heb je hier een pola gebruikt ? iets donkere hoeken ?
grts
Sieg
Idd. Siegfried Ik heb altijd tijdens mijn diensten een systeemcamera(Nikon 1 S1 met een 11-27,5 erop) in de auto. Gisteren heb ik mijn mapje met ND filters meegenomen en gewoon eentje voor de lens gehouden in de hand Probleem is dan dat ik de camera slechts met 1 hand vasthoud en geconcentreerd moet blijven op beweging. Hier heb ik de foto bewerkt in puur z/w
Bomen geven lekker contrast zo tegen die blauwe lucht...Mooie foto... Kalmthoutse Heide zo te zien?
Dank ook voor jouw bijdrage Jos. Het is nu deels heide door het plaggen tijdens het HELA project vanaf 2006, maar is Ned. grondgebied tussen Kriekelaere en Paalberg waar opnieuw landduinen zijn blootgelegd en hier huist nu 's avonds/nacht de nachtzwaluw Overdag zie je hier ook de boomleeuwerik, roodborsttapuit en nog vele andere soorten. Dit deel moet nog gevrijwaard worden van het pijpenstrootje om de heide weer meer groei te geven. Aan de linkerzijde zijn we in het najaar al begonnen met het omploegen van de habitat en in het voorjaar wordt maaisel van heideplant daar overheen gedaan. Het zal dan nog even twee jaar duren voordat de vlakte volledig met heide is begroeid.
Comment