Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
drama in de lucht
Collapse
X
-
-
Re: drama in de lucht
mooi maar zou hem centreren en op de MAX 1024 gooien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Witbalans staat niet juist en spijtig van de vertekening
Maar wel een heel mooi moment te pakken en de rest kan nog opgelost worden in de nabewerking
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtWitbalans staat niet juist en spijtig van de vertekening
Maar wel een heel mooi moment te pakken en de rest kan nog opgelost worden in de nabewerking
grts
SiegNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Re: drama in de lucht + update
Je witbalans is nog niet juist en de windmolens staan nog steeds scheef.
Eentje bewerkt in Ps. Witbalans zoals die moet zijn en de windmolens staan nu recht (of toch min of meer). [KLIK]
Als de klik weg moet dan hoor ik het wel.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Bedankt Red falcon, dit is de beste versie. Van de scheve windmolens wist ik het, die kon ik niet goed rechtzetten, in de nieuwe versie van paintshop pro moet ik verder uitzoeken hoe dit beter kan. Bedankt voor uw advies.nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joze Bekijk berichtBedankt Red falcon, dit is de beste versie. Van de scheve windmolens wist ik het, die kon ik niet goed rechtzetten, in de nieuwe versie van paintshop pro moet ik verder uitzoeken hoe dit beter kan. Bedankt voor uw advies.
De foto heb ik dus bewerkt in Photoshop en sinds PsP XII werk ik niet meer met Corel, ik heb vier jaar Ps avondschool gevolgd vandaar dus.
Maar zoek iets in PsP in de aard van "vervormen" of "schuintrekken".
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
neen, had ik begrepen, hoor. Ik bedoelde: Ik heb de nieuwste versie van psp, daarin vind ik vb. lensvervorming, aanpassen tonvormige vertekening corrigeren, enz....maar het resultaat beviel me niet, zoek ik nu wat verder. Groeten.nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8
Comment
Comment