Ik zet de reeks voort met een portret zicht van de Tower Bridge, maar een tijdje later op de avond. Achteraf gezien tijdens het bekijken van de foto's valt me op dat het snel donker wordt. Ik heb ook nog een landscape zicht van ongeveer hetzelfde dat nog iets eerder was, maar daar is het nog te licht en zijn de lichtjes niet zo goed zichtbaar, en volgende na de deze is al een stuk donkerder (maar die moet ik nog verwerken). Het enige spijtige dat ik gisteren heb opgemerkt is dat ik feitelijk geen panorama's heb genomen met de vele lichtjes, maar ik kan me wel herinneren dat de reflecties in de ramen erger werd naarmate het donkerder werd en dat om deze te vermijden je niet veel kon afwijken van de loodrechte stand op de raam om een foto zonder reflectie te nemen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
London II
Collapse
X
-
-
Re: London II
Prachtig stadsbeeld!
Kan het zijn dat hij lichtjes afhelt naar links of zijn dat mijn ogen?
-
Precies het goede moment. De lichtjes aan, maar toch met voldoende natuurlijk licht.
Jammer dat die ene rivierbocht er net niet opstaat.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk berichtPrachtig stadsbeeld!
Kan het zijn dat hij lichtjes afhelt naar links of zijn dat mijn ogen?
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrecies het goede moment. De lichtjes aan, maar toch met voldoende natuurlijk licht.
Jammer dat die ene rivierbocht er net niet opstaat.
Comment
-
Comment
-
-
Ook mooi....de bekende brug staat er knap op...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ook mooi hoor en bij deze valt het helemaal niet meer op dat deze door het glas is gemaakt, de waas is hier niet aanwezig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment