Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wel het idee dat er een wat groenige zweem over zit...
Het is dat wat ik bedoelde met 'toning'. Ik wist niet hoe ik het anders moest uitdrukken. Maar ik vind het dus mooi.
Doet me denken aan enkele Indonesische fotografen/fotoshoppers.
ik denk dat ik de compositie wel zie, maar vind het plaatje eigenlijk te donker in dit geval. Ik denk dat het probleem in de wolk zit.
Ik heb het plaatje niet klaarder gemaakt dan dat het daar was, ik zou ook niet weten waarom, die wolk was er.
Ik zie soms nachtopnames die even helder zijn als dagopnames en daar stel ik mij eerder vragen bij ...
maar in elk geval bedankt voor jouw reactie
Wat die volgens sommigen wat groene zweem is dat is niet onmogelijk, misschien is de automatische witbalans onder invloed van nabij kunstlicht alles een beetje anders gaan interpreteren, mij stoort het eigenlijk niet.
Comment