Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De eerste zonnestralen op Hehuan..
Collapse
X
-
De eerste zonnestralen op Hehuan..
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: De eerste zonnestralen op Hehuan..
Goed bezig, terug een knappe foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Comment
-
Comment
-
-
Mooi met dat dichtgeknepen diafragma. Heerlijk licht
Comment
-
Heel mooi de eerste zonnestralen die over de bergtop komen. Daardoor ontstaat een prachtige "lichtstreling".
De graspluimen (maar die waren nu eenmaal) storen een klein beetje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt al voor alle mooie reacties....
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe graspluimen (maar die waren nu eenmaal) storen een klein beetje.
Voor wat betreft de zonnestralen...Mijn Tokina 11-16 geeft met dit soort opnames vol tegen de zon behoorlijk flare...Rupselkopke heeft ooit eens hier eens een sticky geschreven hoe dit te voorkomen...
Je neemt simpelweg 2 foto's, waarbij je bij 1 je vinger voor de zon houd...Vervolges is het simpel om in PS de foto's over elkaar heen te leggen, en de flare weg te poetsen..
Zie hier de 2 foto's... KLIK KLIKNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Een knappe! Goede tip van die flare, moet ik onthouden als ik nog eens tegen de zon fotografeer, alhoewel flare soms wel mooi kan zijn...
Die graspluimen maken voor mij deze foto, anders zou het maar saai zijn.
Comment
-
-
Peter...Ook bedankt voor je reactie...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
Die graspluimen maken voor mij deze foto, anders zou het maar saai zijn.
Klopt volledig, moeten erbij!
Verder een prachtige opname
Comment
-
Mooie opname met die zon erbij..en die grasspluimen vind ik juist een meerwaarde aan je foto!
Comment
Comment