Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi...De beweging in het water erg fraai, compo, kleuren....Mooi hoor...
Gezien dit een crop is, ben ik toch ook wel benieuwd hoe die er uitziet met meer van de gekleurde bomen boven.
Nou...dit is een crop omdat links en rechts juist minder van die mooi gekleurde bomen , door te croppen naar 1;1 formaat is het beeld uniformer. Vandaar;-).
Last edited by LoulouBeavers; 7 november 2014, 21:58.
Dikke complimenten voor deze benadering !
Allereerst voor het 1:1 formaat, maar vooral een benadering waarbij het lijkt of je midden(en laag) in de stroom staat.
Kleuren ook mooi
Als ik me goed herinner was er boven wat nu het kader is al wat stukjes met lucht vrij snel. Wat m.i. niet zou hebben bijgedragen aan de sfeer. Zeker weten van dit stukje doe ik niet meer hoor, heb die dag zoveel foto's gemaakt wel en hier met name enorm staan hannesen om het statief geplaatst te krijgen met mijzelf erbij. Om dus iets fatsoenlijks te kunnen maken. Dat staat mij meer bij;-)
Comment