Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strijklicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Strijklicht
mooi als je het donkere randje er van boven afhaalt.
wolkje daaronder zo laten.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Heel knap hoor, of de kleuren volledig juist zitten weet ik niet
Waar is dit gemaakt ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oostkust van Groenland, Sieg. Begin september.
Comment
-
De kleuren ogen mij ook wel wat vreemd...Verder wel mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Julien Bekijk berichtOostkust van Groenland, Sieg. Begin september.
Zeer mooi gebied
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Op onze aard***** zijn er verrassende natuurelementen te ontdekken en het resultaat ga ik daarvan zeker niet in vraag stellen om niet bedrogen uit te komen. Het licht is hier zeer apart tussen de springende toppen en bezorgen de foto een speciale sfeer.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
heel speciaal gevormde bergen. heel mooi in beeld gebracht. mij stoort de bovenrand niet echt, maar misschien is dat omdat mijn achtergrond op zwart staat ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Hele mooie foto.
Licht is betoverend. Reis al vele jaren naar Arctische streken en kan u verzekeren, de kleur van het licht daar kan je met niks hier vergelijken ...
Je ziet daar kleuren waarvan je niet eens wist dat het bestond.
Comment
-
Fascinerende foto, met bijzondere kleuren en heerlijke laagvorming.
Persoonlijk vind ik de niet horizontale waterlijn een beetje storend. Al kan het natuurlijk zo zijn.
Ware het mij foto, zou ik hem daar op recht zetten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment