Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buachaille Falls

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Buachaille Falls

Erg mooi zo, heerlijk als er een zonnetje verschijnt tijdens het regenen, veel mooier wordt het licht niet.
    Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

Comment

Ik zie bewerkings sporen rond de berg... Het oogt zo snel onnatuurlijk.. Jammer want de balans is zo ver zoek.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Bedankt alvast voor alle reacties!
        voor de liefhebbers van een iets heldere foto, een ietsje de brightness opgetrokken...

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ik zie bewerkings sporen rond de berg... Het oogt zo snel onnatuurlijk.. Jammer want de balans is zo ver zoek.
        vreemd, want de berg komt uit dezelfde foto als de lucht, dus de berg is er niet ingeblend...Voor voor- en achtergrond gewoon een gradient masker gebruikt.
        Een stukje boom is er wel ingeblend: het waaide zeer hard en om de boom toch ietwat scherp te krijgen heb ik ook een foto met een kortere sluitertijd er in geblend.
        Maar ik vermoed dat je refereert naar de iets heldere zones in de berg en dat zwartere wolkje erboven? Heb de foto in de update wat aangepast zodat het beter oogt. Of bedoelde je toch iets anders?
        Last edited by Cytochrome; 2 november 2014, 20:26.
        facebook

500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
          Bedankt alvast voor alle reacties!
          voor de liefhebbers van een iets heldere foto, een ietsje de brightness opgetrokken...

vreemd, want de berg komt uit dezelfde foto als de lucht, dus de berg is er niet ingeblend...Voor voor- en achtergrond gewoon een gradient masker gebruikt.
          Een stukje boom is er wel ingeblend: het waaide zeer hard en om de boom toch ietwat scherp te krijgen heb ik ook een foto met een kortere sluitertijd er in geblend.
          Maar ik vermoed dat je refereert naar de iets heldere zones in de berg en dat zwartere wolkje erboven? Heb de foto in de update wat aangepast zodat het beter oogt. Of bedoelde je toch iets anders?
          Vind de update meer in balans... Hij is levendiger nu met deze kleine aanpassing. Als ik morgen de tijd heb zal ik ook eens proberen om mijn versie te tonen maar met JPG versie zal dit moeilijk zijn.
          Toch am een stuk beter hoor.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Je kan er blijven naar kijken. Prachtig
            https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Mooi, mooi en de up is zeker beter.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Een knappe en de update is een goede verbetering, houden zo
                Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

Comment

De update geeft zeker meer moois prijs, maar toch twijfel ik over de balans.
                  Ik denk dat de originele toch meer de werkelijkheid weergeeft. Maar denken is wat anders dan weten.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Bedankt voor je update, die vind ik de betere

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Pracht foto Mathias....Alles klopt gewoon voor mij...Compo, mooi licht, sluitertijd....Niet echt een voorkeur voor origineel of update..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

Comment

Working...
                      X