Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt alvast voor alle reacties!
voor de liefhebbers van een iets heldere foto, een ietsje de brightness opgetrokken...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik zie bewerkings sporen rond de berg... Het oogt zo snel onnatuurlijk.. Jammer want de balans is zo ver zoek.
vreemd, want de berg komt uit dezelfde foto als de lucht, dus de berg is er niet ingeblend...Voor voor- en achtergrond gewoon een gradient masker gebruikt.
Een stukje boom is er wel ingeblend: het waaide zeer hard en om de boom toch ietwat scherp te krijgen heb ik ook een foto met een kortere sluitertijd er in geblend.
Maar ik vermoed dat je refereert naar de iets heldere zones in de berg en dat zwartere wolkje erboven? Heb de foto in de update wat aangepast zodat het beter oogt. Of bedoelde je toch iets anders?
Last edited by Cytochrome; 2 november 2014, 20:26.
Bedankt alvast voor alle reacties!
voor de liefhebbers van een iets heldere foto, een ietsje de brightness opgetrokken...
vreemd, want de berg komt uit dezelfde foto als de lucht, dus de berg is er niet ingeblend...Voor voor- en achtergrond gewoon een gradient masker gebruikt.
Een stukje boom is er wel ingeblend: het waaide zeer hard en om de boom toch ietwat scherp te krijgen heb ik ook een foto met een kortere sluitertijd er in geblend.
Maar ik vermoed dat je refereert naar de iets heldere zones in de berg en dat zwartere wolkje erboven? Heb de foto in de update wat aangepast zodat het beter oogt. Of bedoelde je toch iets anders?
Vind de update meer in balans... Hij is levendiger nu met deze kleine aanpassing. Als ik morgen de tijd heb zal ik ook eens proberen om mijn versie te tonen maar met JPG versie zal dit moeilijk zijn.
Toch am een stuk beter hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De update geeft zeker meer moois prijs, maar toch twijfel ik over de balans.
Ik denk dat de originele toch meer de werkelijkheid weergeeft. Maar denken is wat anders dan weten.
Comment