12 oktober. Rustig en redelijk helder weer met natuurlijk de mist op de heide. Een eenzame wandelaar is net zo vroeg als mij.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mistige ochtend I
Collapse
X
-
Mistige ochtend I
12 oktober. Rustig en redelijk helder weer met natuurlijk de mist op de heide. Een eenzame wandelaar is net zo vroeg als mij.
Last edited by Red Falcon; 27 oktober 2014, 03:12.Labels: Geen
-
-
Re: Mistige ochtend I
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi en mysterieus. (behalve de ruis)
Comment
-
Zelfde idee zoals P.eter.....voor de rest een fraaie opname."The important thing is not the camera but the eye."
Comment
-
-
De mauve toning is niet zo gewild, maar was echt zo :-) Komt foor mist met wat wolken er boven. Ik zie wel nu dat de foto niet goed overkomt, onder andere aan de bovenkant waar de blauwe lucht door schijnt... Raar en ik weet even niet waarom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtDe mauve toning is niet zo gewild, maar was echt zo :-) Komt foor mist met wat wolken er boven. Ik zie wel nu dat de foto niet goed overkomt, onder andere aan de bovenkant waar de blauwe lucht door schijnt... Raar en ik weet even niet waarom.
De foto zelf vind ik niet echt spannend, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
ik vind de foto niet geslaagd.
Ik zie enkel het gedeelte van de boompjes dat boven de horizon uit komt, alles wat er onder zit zie ik niks van.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment