Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi decor, maar toch wat te veel verscherpt voor mij.
Met de kleuren is volgens mij ook iets misgelopen, toch iets te veel verzadigd vrees ik.
Sorry voor mijn directe mening.
Mooi decor, maar toch wat te veel verscherpt voor mij.
Met de kleuren is volgens mij ook iets misgelopen, toch iets te veel verzadigd vrees ik.
Sorry voor mijn directe mening.
Je hebt gelijk. Er gaat iets mis bij het exporteren uit Lightroom. Ook heb ik de Fuji setting Velvia gebruikt (die ik anders nooit gebruik) en die is wel héél verzadigd.
Ik post een update later vanavond als ik door heb wat er mis gaat met het verscherpen.
Hoi Bouk
Is al gebeurd
Maar dus nog niet goed... Ik snap het niet want de grotere versie toont geen problemen... (op mijn scherm)
Ik heb de indruk dat er tegenwoordig iets is met flickr en BD, gebruik daarom nu photobucket, en ik verklein mijn foto's zelf tot 1024 zo hebt je alles in controle.
waar is het origineel dan...?
bedoel die waar het comment van boudini op slaat.
grt,bouk.
Ja, dat snap ik ook niet, want die link werkt niet meer... Ik ben er niet uit hoe ik dat regel met Flickr. Van het moment dat ik update werkt de oude link niet meer en moet ik de link in de post aanpassen.
Maar dus voor alle duidelijkheid... Als bovenstaande foto nog steeds scherp en gesatureerd is, ben ik dus niet goed bezig...
De kleuren zijn al een stuk gezonder gesatureerd. (uit mijn herinnering uiteraard)
Toch is er iets met de kleuren aan de hand. Mij doet het een beetje denken aan een iets te opgelichte foto. ?
Wel een mooi herfsttafereeltje !
Comment