Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie kleuren in deze prachtig opgebouwde foto!
Proficiat met je HoF!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Dit is een beroemde plek die heel vaak gefotografeerd is. In het licht van al die geweldige foto's die ik al gezien heb van deze plek, moet ik bekennen dat ik niet echt op zijn kop sta van deze foto. Het is echt geen slecht shot hoor, maar ik vind hem ook niet geweldig. Dit zit hem wat mij betreft vooral in het gebrek aan mooi licht. Ik denk dat als je bijvoorbeeld mooi strijklicht over het landschap zou hebben, ik dit echt een pracht plaat had gevonden. Maar dat mis ik nu.
Vind juist wel dat alle elementen hier op zijn plaats zitten...Kwaliteit (afwerking)van foto is zeer goed al heb ik op Facebook een versie gezien van Rupsel en deze was bijzonder goed..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment